Clash Royale - Balance update (9/3)


Nieubłaganie zbliża się początek nowego sezonu, a wraz z nim nowy balans kart. Zapowiedź pojawiła się dzisiaj, dlatego przejdę od razu do konkretów.

- Valkyrie: wolniejsza prędkość ataku 1,4 sec -> 1,6 sec

Obraca się i wygrywa! Valkyrie jest najpopularniejszym tankiem w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Patrząc na jej projekt, powinna być doskonała w walce w gąszczu przeciwników, ale słaba w pojedynkach jeden na jednego. Jej obecny szybki atak powoduje, że dobrze sobie radzi również pojedynczych starciach, doprowadzając na przykład Mini Pekka na skraj śmierci. Obciążyliśmy nieco jej topór, zwalniając jej prędkość ataku aby nie mogła już tak terroryzować pojedynczych rywali i wież.

- Royal Recruits: obrażenia +12%

Royal Recruits zawodzili na dwa sposoby - nie byli wystarczająco silni w obronie za 8 eliksiru i brakowało kontroli nad ich rozmieszczeniem. Zwiększenie ich obrażeń sprawi, że będą bardziej przekonujący w obronie oraz zmieniliśmy ich rozstawianie tak aby można było wrzucić wszystkich na jedną stronę. Dodatkowo, Royal Recruits znajdą się w kolekcjach Clan War.

- Barbarian Barrel - koszt w eliksirze zmniejszony 3 ->2, zmniejszone obrażenia -9%, krótszy zasięg 7->5, usunięty efekt odepchnięcia

Barbarian Barrel zawodzi w walce o swoje miejsce na arenach Clash Royale od czasu wprowadzenia do gry [nie używana karta, mniej $$ więc trzeba ją podrasować, przyp. autora]. Czujemy, że zmniejszenie kosztu w eliksirze jest koniczne w rywalizacji z innymi czarami za 2 eliksiru. Barbarian Barrel stanie się bardzo efektywną kontrą dla Archers i Goblin Barrel i będzie go można używać samodzielnie by postraszyć wieżę rywala ostrzem barbarzyńcy.

- Witch: punkty życia -3,5%

Witch może być bardzo niebezpieczna, jeśli ją spotkasz nie posiadając na nią odpowiedniej kontry, zdominuje arenę jak kilka innych kart. Ta zmiana pozwoli graczom pokonać ją kombinacją Fireball + Log [albo Barbarian Barrel]. Wiedźma to nadal koszmar produkujący szkielety dla tych, którzy są nieprzygotowani, ale przygotowanie się stanie się łatwiejsze.

- Prince: punkty życia +5%

Podczas gdy Dark Prince zasiadł niedawno w odpowiednim miejscu, jego odpowiednik potrzebuje zachęty aby zostać wybranym i rywalizować na arenie. Za 5 eliksiru Prince był zbyt delikatny w porównaniu do innych wojowników walczących wręcz, a ten wzrost zdrowia sprawi, że będzie groźniejszy w walce.

- Lightning: obrażenia +5%

Wraz z Barbarian Barrel, Lightning jest relatywnie rzadko używany, pomimo dużej popularności jednostek w jego zasięgu.To lekkie zwiększenie obrażeń, da mu nieco atrakcyjności w porównaniu z popularnymi zaklęciami jak Fireball, Poison czy Rocket.

- Royal Hogs: wolnijsza prędkość ataku 1,1 sec -> 1,2 sec

Kto wypuścił wieprze? Okay, my. Royal Hogs wystartowały jak rakieta z poziomu 1% używania w deckach, aż do wyprzedzenia Hog Raider w Challenges! Nie uważamy, że są daleko od równowagi, więc niewielka redukcja prędkości ataku powinna zaprowadzić te królewskie zwierzęta do zdrowego zasięgu, bez umieszczania ich w stajni.

- Cannon Cart: zmniejszenie zasięgu 5,5 -> 5

W zeszłym miesiącu mocno ulepszyliśmy Cannon Cart i zrobiliśmy go delikatnie za mocny. Jesteśmy zadowoleni ze zwiększenia zainteresowania nim, ale bardzo wysoki wskaźnik zwycięstw jest niepokojący. Cannon Cart bardzo szybko blokuje się na wieży, dlatego trudno zablokować te obrażenia - nawet utalentowanym graczom. Krótszy zasięg da nieco większy czas na reakcję, zwłaszcza podczas zagrań na środku.

- Zappies: zmieniona mechanika

Te miniaturowe zappery, były podstępne i potężne przez ostatnie kilka miesięcy, konsekwentnie utrzymując jeden z najwyższych wskaźników wygranych w grze, pomimo stale rosnących wskaźników użycia. Ich unikalna prędkość ataku i przeładowania powodowała pewne problemy, więc zrobiliśmy je bardziej spójne, spowalniając ich pierwszy atak po ruchu, ale uniemożliwiając ich oszołomienie przez wrogie Zappies.

To wszystko, do zobaczenia na arenach!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz