Clash Royale - Balance Update (6/20)
Przed nami kolejna aktualizacja balansu kart, wygląda nawet trochę na nadplanową, ponieważ wcześniej ogłaszano, że takie aktualizacje będą co sezon, a tutaj niespodzianka - w środku sezonu będzie balans. Z drugiej strony, ta aktualizacja balansu wygląda trochę jak uporządkowanie pewnych spraw, więc dla mnie jest to zrozumiałe, ale do rzeczy.
- Clone/Heal: zwiększenie zasięgu działania z 3 do 4
Trudność gry Clonem lub Healem polega na tym, że trzeba czytać jakie kartyma przeciwnik na ręku i zagrywać te czary gdy przeciwnik nie ma na nie odpowiedzi. Nie powinna to być karta trudna do zagrania ze względu na mechanikę, wymagająca perfekcyjnej precyzji użycia aby objąć wszystkie Twoje jednostki. Zmieniając zasięg tych czarów na taki sam jak Arrows pozwolimy graczom celować we wszystko co chcą, gdy idealny czas nadejdzie!
- Minions / Minion Horde: Dodano 0,15 sekundy zwłoki pomiędzy pojawianiem się poszczególnych jednostek
Minions potrzebują czasu aby uformować swój szyk! To niewielkie opóźnienie da graczom więcej czasu na reakcję na Minion Horde i sprawi, że ich ataki będą wyglądały bardziej naturalnie.
- Barbarrian Barrel: Obrażenia obszarowe +17%, widzialne miejsce pojawienia się barbarzyńcy
Barbarrian Barrel to unikalny[jedyny] czar, który nie może zadać obrażeń wieżom. Aby to zrekompensować, zwiększamy jego obrażenia obszarowe - teraz beczka jest w stanie pokonać Archers, Dart Goblina o znacznie wyższym poziomie, Princess czy Goblins! Dodatkowo, wiedząc gdzie pojawi się barbarzyńca spowoduje, że perfekcyjne użycie będzie znacznie łatwiejsze.
- Skok / dash minimalny zasięg ustandaryzowany - 3,5
Mega Knight 4 -> 3,5
Bandit 3,5 -> 3,5 [bez zmian]
- Ładowanie szarży ustandaryzowane - 3,5
Battle Ram 4 -> 3,5
Prince 2,5 -> 3,5
Dark Prince 2,5 -> 3,5
Z jednostkami posiadającymi te umiejętności czuliśmy, że jest to niepotrzebną złożoność, którą można ustandaryzować. Dzięki temu gracze będą mogli bronić się bardziej konsekwentnie przeciwko wszystkim kartom wyposażonym w tą mechanikę i pozwoli to bez problemu przełączać się między nimi.
Rascals: Brak zmian jeszcze
Rascals stają się popularną kartą, ale meta nadal dostosowuje się do niej. Jej wskaźniki używania i zwycięstw wciąż się zmieniają i nie chcemy reagować zbyt szybko, ale będziemy mieli tą kartę na oku podczas aktualizacji w lipcu.
- Mirror: nie będzie pojawiał się na ręce startowej
- Magic Archer (usunięcie błędu): Nie będzie zwiększał swojego zasięgu i przypadkowo atakował Króla
- Budynki (usunięcie błędu): Nie będą już zaprzestawać ostrzału na skraju zasięgu.
To tyle.
Do zobaczenia na Arenach Clash Royale!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz