Pojawiła się zapowiedź kolejnej aktualizacji balansu kart, zamieszam zatem tłumaczenie. Na uwagę zasługuje Witch i kierunek w jakim podąża ta karta. Jest to planowy balans na początek sezonu, raczej innych niespodzianek nie będzie, aczkolwiek pamiętajmy o zapowiedzianej nowej karcie na lipiec.
- Rascals:
Rascal Boy: Punkty życia - 5,3%
Rascal Girl: Pierwszy atak wolniej
Rascals wnoszą do gry zbyt dużo za ich koszt, chcielibyśmy ich skorygować bez niszczenia tego co czyni tą kartę użyteczną. Chłopak będzie mógł przyjąć mniej uderzeń nim zginie, a Dziewczyny będą potrzebowały nieco więcej czasu zanim użyją swoich proc.
- Mortar: Obrażenia obszarowe -3,5%, Punkty życia -4%
Mortar cechuje niski koszt i duży zasięg, co czyni go niezawodną kartą do zadawania obrażeń wrogim wieżom i bardzo zadowalającą jednostką obronną. Chcemy zredukować obrażenia jakie zadaje wieżom, ale pozostawić pozostałe interakcje czyt. Princess - uważaj
- Witch: Punkty życia +17%, czas pojawiania się szkieletów 7 sek-> 5 sek, szybkość ataku 0,7 sek -> 1 sek.
Czarownica od dawna grała drugie skrzypce po Wizard'zie, Executioner'ze i innych jednostkach walczących z dystansu. Ma najniższy win rate w grze, co jest rozczarowujące dla jednego z początkowych epików. Zamiast podnosić jej obrażenia wybraliśmy opcję obniżenia jej obrażeń i stworzenia z niej twardego "przywoływacza" szkieletów. Ona przeżyje obecnie Fireball + Log i będzie przywoływać szkielety szybciej, dzięki czemu stanie się wyjątkową jednostką wspierającą ukrywającą się za tankami.
- Fire Spirits: Obrażenia obszarowe +5%
Ten mały buff obrażeń sprawi, że Furnace będzie nieco większym zagrożeniem i pozwoli grupce Fire Spirits na zniszczenie Flying Machine.
- Bomber: Zwiększenie zasięgu 4,5 -> 5
Bomber ostatnio na siłowni skupiał się na treningu ramion i efekty są bardzo dobre! Dzięki temu może dalej rzucać bomby i będzie łatwiejszy w użyciu za tankiem.
- Mega Minion: Wolniejsza szybkość ataku 1,5 -> 1,6 sek
Latające zagrożenie jest silnym obrońcą i groźnym napastnikiem. Za 3 eliksiru Mega Minion robi to wszystko i to odzwierciedla się w bardzo dużym use rate i win rate. To drobne osłabienie zwolni jego defensywne zdolności, a jednocześnie pozwolą na dwa ataki na niechronioną wieżę.
- Goblins: Punkty życia -1%
Jako część projektu standaryzacji interakcji pomiędzy jednostkami poprawiamy tutaj mały błąd - Minions zabijają Gobliny na dwa uderzenia na każdym lvlu.
- Giant Snowball / Royal Hogs: Dodane do puli Clan Wars Colection Day
- Draft sets: zaktualizawano aby zmniejszyć szansę na zdobycie zbyt wielu jednostek atakujących tylko budynki
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz