Clash Royale - Balance Update (6/4)
Zgodnie z wcześniejszym ogłoszeniem pojawiła się informacja o nowej aktualizacji balansu kart. Zmiany wejdą w życie 4 czerwca i obejmą następujące karty:
- Spear Goblins: Obrażenia +34%, szybkość ataku zmniejszona z 1,2 sek -> 1,7 sek, pierwszy atak wolniej
To duża zmiana tej klasycznej karty, chcemy aby każda karta była w stanie zabić jednym atakiem Skeletons/Bats, a Spear Goblins były ostatnim krokiem. Silniejsze będą w stanie walczyć ze Skeleton Army i Graveyard bardziej efektywnie, ale wolniejsza szybkość ataku zrównoważy obrażenia na sekundę [DPS] tylko do niewielkiego osłabienia ogólnie.
Największy wpływ tej zmiany będzie na Goblin Hut - teraz napastnicy z dużym zasięgiem jak Musketeer czy Flying Machine będą mogły zabić goblina bez otrzymywania obrażeń, zapewniając dobrą kontrę popularnej chacie.
- Goblin Hut: Czas życia krótszy z 60 sek -> 50 sek
Odkąd pojedynczy atak każdego goblina będzie silniejszy, chcemy zmniejszyć łączną sumę goblinów z 12 do 10. Krótszy czas życia stawia Goblin Hut pomiędzy Furnace i Barbarian Hut i powinien zredukować liczbę decków, które są w stanie uzyskać trzy i więcej tych domków na polu bitwy jednocześnie.
- Mega Knight: Obrażenia skoku i podczas pojawienia się na arenie zwiększone o +23%, obrażenia obszarowe [zwykły atak] zmniejszone o -7,5%
Ten wielki kolo nie jest już taki sam odkąd jego skok stał się słabszy. Zaczął używać nowej marki wosku do wąsów ["Dragon Wax", jeżeli jesteś ciekawy] i znów stało się możliwe aby lądował ze znaczącą siłą - zgniata Zappies w pojedynczym skoku!
- Barbarians: szybkość ataku zwiększona z 1,5 sek -> 1,4 sek
Cierpią ze względu na niski win rate w każdym trybie. Ten buff zbliża ich obrażenia na sekundę [DPS] do Minion Horde! Dodatkowo będą pojawiać się na Arenie nieco dalej od siebie, powodując, że ustawienie ich dookoła przeciwnika będzie łatwiejsze do wykonania
- Battle Ram: może być odrzucony do tyłu [przez The Log i Barbarian Barrel etc.]
Battle Ram jest noszony przez stopy Barbarians, dlatego staje się możliwy do odepchnięcia jak Barbarians. To otwiera miejsce dla Barbarian Barrel i Bowler aby kontrować ich atak, albo choćby uszczypnąć Fireball'em.
- Royal Ghost: zwiększone opóźnienie przejścia do niewidzialności z 1,2 sek -> 1,6 sek
Upadły król ma najsilniejszy i najwyższy win rate w grze! Wieże otrzymają jeden dodatkowy strzał w niego zanim stanie się niewidzialny. To zapewni wieżom nieco więcej obrażeń gdy bronią się przeciwko niemu, podczas gdy inne interakcje pozostaną takie same.
- Wizard: obrażenia obszarowe +2%, obszar obrażeń zwiększony o +25%
Wizard jest bardzo popularną kartą w średnich arenach, ale walczy by wyróżniać się gdy wspinasz się wyżej, dodatkowo ma raczej niski win rate w Challenges. Zwiększenie obszaru obrażeń sprawi, że jego kula ognia będzie odpowiadała obszarowi obrażeń Fire Spirits. Malutkie zwiększenie obrażeń zapewni mu możliwość zabijania Minions o 2 poziomy wyżej niż on, powodując, że będzie bardzo pociągający w Clan Wars przeciwko wysoko poziomowym Minions. Spróbuj połączyć go z Tornado dla płonąco dobrego czasu!
- Valkyrie: punkty życia +7%, pierwszy atak szybciej
Ulubieniec wszystkich powrócił do treningów i wraca ze znacznie twardszą budową ciała. Może teraz przyjąć więcej obrażeń od większości jednostek [również od dwóch Prince'ów], i przychodzi gotowa do kręcenia. Użyj jej do czyszczenia Goblin Gangs i Skeleton Army na moście niemal natychmiast aby uzyskać maksymalną rzeź.
- Ice Golem: punkty życia -5%
Ten mroźny przeciwnik jest stale jedną z najsilniejszych obronnych jednostek w grze. Za dwa eliksiru, powinien być nieco bardziej delikatny.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz